SMART DIGITÁLNÍ AGENTURA

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Previous
Next
Previous
Next

OTÁZKY A ODPOVĚDI

  • Co je SmartGoal?

    SmartGoal je digitální agentura, která spravuje reklamní účty firmám, neziskovým a pacientským organizacím.


    Specializujeme se na:
    1. Google - Google Ads
    2. Seznam - Sklik
    3. Sociální sítě - Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube 
    4. Eshopy - Mergado

  • Čím se odlišujete od ostatních reklamních agentur?

    Základem spolupráce je úvodní konzultace, na které si upřesníme naše představy o spolupráci. Pokud se shodneme, skvělé, můžeme pokračovat dál! Děláme pouze to, čemu rozumíme.

    • Klientovi je přiřazen odborník na danou problematiku, který s klientem komunikuje po celou dobu spolupráce osobně nebo online.
    • Nudné reporty, kterým nerozumíte? Máme radost, že si na nás klienti najdou každý měsíc čas a můžeme si o výsledcích reklamních kampaní detailně a srozumitelně promluvit.
    • Záleží nám na Vašem podnikání a na výsledcích našich společných projektů, oceníme Váš proaktivní přístup.
    • Neslibujeme zázraky, ale pouze dosažitelné a reálné cíle. 

  • Jak spolupráce probíhá?

    1. Nejdříve proběhne první společná konzultace, osobně nebo online. Konzultace trvá 30 minut a je zdarma.
    2. Upřesníme si společně základní informace a vypracujeme návrh společné spolupráce. 
    3. Po jeho odsouhlasení a podepsání smlouvy o spolupráci můžeme zahájit přípravy na spuštění reklamních kampaní.
    4. Počítejte prosím s časovým odstupem mezi podepsáním smlouvy a spuštěním reklamních kampaní. 
    5. Výsledky reklamních kampaní si každý měsíc společně vyhodnotíme. 

  • Co mohu očekávat od první konzultace?

    Probereme společně Vaše podnikání a plány do budoucna. Konzultace trvá 30 minut a je zdarma. Konzultace není závazná, jedná se o jednorázovou službu.

  • Co pro Vás znamená dlouhodobá spolupráce?

    I přesto, že nabízíme jednorázové služby, preferujeme dlouhodobou spolupráci. Záleží nám na výsledcích projektů našich klientů, proto je důležité projekt dlouhodobě optimalizovat a vyhodnocovat.


    Dlouhodobá spolupráce ( Správa reklamních účtů - 1 hodina práce = 1000 Kč)                                                                                  FACEBOOK/INSTAGRAM - Plánování, tvorba a správa reklamních kampaní. Výběr reklamních formátů. Určení zacílení dle potenciálního zákazníka. GOOGLE ADS - Plánování, tvorba a správa reklamních kampaní. Výběr reklamních formátů. Určení zacílení dle potenciálního zákazníka.                                SKLIK - Plánování, tvorba a správa reklamních kampaní. Výběr reklamních formátů. Určení zacílení dle potenciálního zákazníka.

  • Nabízíte také jednorázové služby?

    Ano, poskytujeme také jednorázové služby (1 hodina práce od 1,000 Kč)

    • ANALÝZA: zanalyzujeme Vaše předchozí reklamní kampaně a vyhodnotíme je dle zvolených cílů. Výstupem je finální report, který s Vámi buď osobně nebo online projdeme.
    • KONZULTACE: během konzultací spolu můžeme probrat to, co momentálně řešíte ve Vašem marketingu. Od marketingových strategií, úpravy webových stránek až po plánování reklamních kampaní. Konzultace trvají min 1 hod a probíhají buď online nebo při osobním setkání.
    • WORKSHOPY: praktické workshopy jsou zaměřena na specifická témata dle Vašeho výběru. Každé školení je upraveno na míru klientovi a jeho požadavkům. Nabízíme školení online nebo i u Vás ve firmě.

  • Jaká práce probíhá před spuštěním kampaní?

    1. Nastavení měřících kódů na webových stránkách a v jednotlivých reklamních systémech. 
    2. Nastavení konverzí dle dohodnutých cílů kampaně 
    3. Shromáždění veškerých potřebných podkladů - texty reklam, bannery, videa
    4. Určení cílové webové stránky -  kam budou uživatelé po kliknutí na reklamu přesměrování
      Počítejte prosím s časovým odstupem od podpisu smlouvy do spuštění kampaně!

  • Proč investovat do online reklamy?

    Svět se neustále vyvíjí a s ním i možnosti propagace Vašeho produktu/služby. Online reklama je nezbytným prostředkem k tomu, aby se o Vás zákazníci dozvěděli. Online také nabízí nepřeberné množství typů propagace Vaší firmy.                                                                                    Výhody online reklamy: 

    • Je měřitelná
    • Lze zacílit na potenciálního zákazníka/uživatele
    • Levnější forma propagace
    • Velký dosah reklamy
    • Online reklama nabízí spoustu kreativních možností

  • S jak velkou investicí do reklamy mám počítat?

    Investice do reklamy by se měla odvíjet podle cílů kampaně. Ne vždy je zapotřebí velký rozpočet, aby reklamní kampaně dosáhli požadovaného výsledku. Ozvěte se nám a společně se domluvíme s ohledem na Vaše možnosti.

  • Jaké cíle si s klienty nejčastěji nastavujete?

    • Zvýšení povědomí o značce
    • Zvýšení prodejů na e-shopu nebo zvýšení objednaných služeb
    • Zvýšení návštěvnosti na stránkách

  • NEJLEPŠÍ VOLBA PRO VÁŠ ONLINE MARKETING

    AKTUALITY

    O SMARTGOAL, s.r.o.

    Náš příběh se začal psát v roce 2018, kdy zakladatel společnosti SmartGoal, s.r.o. Roman Kadlec pracoval pro Google v Polsku. Myšlenka založení vlastní společnosti se rozvíjela několik měsíců, než se stala realitou. Naším cílem je pomáhat malým a středním podnikům na jejich cestě digitálním marketingem.
    Všichni členové našeho týmu mají dlouholeté zkušenosti v různých oblastech online marketingu. Můžete u nás najít specialisty na PPC, copywriting, sociální sítě, tvorbu videí nebo grafické práce.
    SmartGoal má také svůj CSR projekt www.proneziskovku.cz., který efektivně propojuje ziskový sektor s neziskovými a pacientskými organizacemi.

    Roman Kadlec
    Zakladatel

    Zakladatel a jednatel digitální agentury SmartGoal a projektu www.pro neziskovku.cz, který má za cíl propagovat práci neziskových organizací.
    Svou kariéru v marketingu odstartoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze v oboru Marketingové komunikace.
    V průběhu studia rozvíjel své dovednosti ve start-up projektech v rámci Nadace O2.
    Roman také pracoval na mezinárodních projektech po celém světě s neziskovou organizací INEX-SDA, z.s. V rámci těchto projektů získal další cenné zkušenosti v oblasti komunikace, řízení projektů, leadershipu a marketingu.
    V roce 2018 se rozhodl přijmout pracovní nabídku pro Google v Polsku. Všechny tyto pracovní zkušenosti pak zhodnotil při založení firmy SmartGoal.